من همین الان یهوویی

فقط بدو بیا

من اومدم....

هیچی عوض نشده...

فقط یکم خنده هام تلخ تر شده

یکم خلقم تنگ تر شده

یکمم اعصابم ضعیف تر شده...

همین....

ولی تغییراتمو دوست داشتم...هرثانیه ای که به عمرم اضافه میشه و به عقب 

نگاه میکنم فقط و فقط میخندم..

خیلی خوشحالم که از اون دوران وحشتناک زندگیم خلاص شدم...

ولی بازم احساس مسکنم یه چیزایی کم دارم و که هرچقدر درونمو زیرو رو میکنم بازم فایده ای نداره...

دوستای مجازی من که میدونم وجود ندارید...

دنبال کننده هایی که میدونم ندارم...

ذوستون دارمبوسه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 22 اسفند 1393برچسب:دلنوشته,دل نوشته,من,اومدم,دوسست,رفیق,بازگشت,خال,نبود,ساعت21:6توسط (sahar) | |